kształt

Kampania: Aasy Netu – bądźmy bliżej

Internetowa akcja edukacyjna Aasy Netu powstała w celu aktywizacji cyfrowej osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych. Chcielibyśmy zachęcić kobiety po 45 roku życia do poznania tajników Internetu, a także zmotywować młodsze pokolenia do czynnego wspierania w nauce swoich mam, babć, sąsiadek i przyjaciółek – aby mogły być bliżej świata i bliskich.

Informacje o organizatorze

Organizatorem akcji edukacyjnej jest Aasa Polska, technologiczna firma finansowa, wywodząca się z Estonii i Finlandii – krajów będących liderami cyfryzacji w Europie. Włożono tam wiele wysiłku we wdrożenie zaawansowanych usług elektronicznych w służbie obywatelom oraz wysokich standardów cyberbezpieczeństwa. Równolegle do cyfryzacji, która przebiegała we współpracy sektora publicznego z prywatnym, stawiano na najważniejszy aspekt – edukację społeczeństwa.

Operując na rynku polskim chcielibyśmy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykorzystywania Internetu i nowych technologii, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako firma oparta na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych, zdajemy sobie w pełni sprawę z tego, że dostęp do Internetu stanowi obecnie warunek pełnego uczestnictwa w życiu społecznym, kulturalnym i zawodowym.

W internetową akcję edukacyjną Aasy Netu aktywnie zaangażowali się pracownicy naszej firmy. Materiały edukacyjne opracował Marek, który na co dzień zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i szkoleniami wewnętrznymi w firmie. W rolę studenta w filmie promującym kampanię wcielił się Przemek, pracujący w dziale administracji. Wnuczkę zagrała Maja, która zajmuje się prowadzeniem biura. Wielu innych pracowników firmy wsparło kampanię swoją wiedzą i kreatywnością, za co serdecznie im dziękujemy!

Aasa specjalizuje się udzielaniu pożyczek ratalnych dla konsumentów oraz małego biznesu, w oparciu o zasady odpowiedzianego pożyczania. Firma nie udziela pożyczek krótkoterminowych, dba o rozwój rynku i klienta. Ściśle współpracuje z wiarygodnymi instytucjami takimi jak Biuro Informacji Kredytowej i Biura Informacji Gospodarczej – ERIF i Infomonitor. Jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Firma działa na rynku polskim, fińskim, estońskim, szwedzkim, indonezyjskim i chilijskim.

 

Wyniki Raportu Aasa – Polki Wykluczone Cyfrowo 2017

Infografika - aasy netu

 

Informacje o Kampanii: